Alla inlägg den 28 november 2017

Av Niclas Bernhardsson - 28 november 2017 22:11

Dans på skolan och lite småoroligt i några klasser. Men i stort sett så gick det bra och jag är stolt! Några dansade helt magiskt bra och jag fick tacka nej då en elev skulle utmana mig att dansa som henne! :-) Sen, efter skolan, så åkte jag och hämtade Ullis, eftersom hennes ordinarie skjuts var upptagen med annat. Men det var trevligt. Jag försökte få med mig Ullis till Stjärnhov, och föreläsningen. Jag var inbjuden att hålla en föreläsning och det var som sagt var lite luddigt vad det skulle handla om. Men lite om träning och om skidglid. Och lite punkter hade jag staplat upp. Jag hade nog en förutfattad mening om föreningen och tackade nej när ordföranden sade att de hade projektor. Jag tänkte köra med block bara. Det brukar gå bra. När jag väl kommer fram är det rätt mycket folk. Typ säkert mer än det var i Rocklundahallen, i Västerås, när jag föreläste där. Och på alla andra ställen. Fast jag brukar känna mig mer säker då jag endast brukar prata om skidglid. Och det fortsätter ösa in folk! :-0 Ojdå! Och jag kände mig lite dålig i magen och fick gå på toan ett par gånger. Oops! Men det var mer allmäntillståndet som jag kände av. Jag trodde kanske att det var lite nervositet men jag brukar ju inte bli så nervös, tänkte jag. Men allting i föreningen var proffsigt och de höll först årsmötet och sedan var det min tur. Vi kom överens om att man kunde plocka på sig fika först och sen skulle jag prata. Jag körde en lite avslappnad stil och försökte ta det lite fritt. Givetvis missar man en del då men jag försökte kolla på mina stolpar och trodde att jag hade koll. Sen känner jag att jag börjar må sämre och när jag är inne på det jag normalt sett har mest koll på så dunkar det bara i skallen. Ahhrgr! Jag lyckas väl komma igenom det på ett hyggligt sätt men det är knappt. Jag får kolla av med ordföranden sen hur hon tyckte det gick. Eller inte... Men det var en oerhört trevlig klubb och det är bara att gratulera till en sådan sammanhållning. 

Jag hoppas jag inte missade för mycket nu. Men jag kände redan när jag pratade lite med en person efter att jag missade några punkter. Men det var så dags då. Tack för alvedonen! :-0


Nu är det bara att hoppas på det bästa! Jag har inte tid att bli sjuk nu! När har man det förresten?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards