Alla inlägg den 25 november 2017

Av Niclas Bernhardsson - 25 november 2017 15:15

Det har helt plötsligt börjat kännas rätt segt i kroppen och jag tror inte det beror på någon förkylning eller liknande. Kanske bara sammantaget att det varit mycket på slutet och jag har även en fundering på om inte den inte alltför superba Cross Trainern på skolan spelar in. Jag körde ju 10 minuter på den i fredags och då sprutade ju mjölksyran ut i benen fastän pulsen var låg. Skum. Nåja. Hursomhelst så körde jag endast stationspasset på 45 minuter idag, det fick räcka. Men risken när man drar ned på träningen är ju att man även drar ned på kvaliteten på maten. Så återhämtningen kanske inte blir perfekt. Men så blev det iaf. Lite mindre träning och lite mer skräpmat. Hoppas det ändå mynnar ut i något bra. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten (3000 kr)

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards