Alla inlägg den 14 december 2021

Av Niclas Bernhardsson - 14 december 2021 23:00

Tisdag och idag skulle jag ta av och lämna tillbaka mitt 24 h-EKG så efter första lektionen fick jag in på toaletterna och det är ju inte supermysigt att dra bort plattorna från bröstet. Men det är bara att rycka till.

Sen var det ett jäkla pusslande och jag fick åka och hämta Ullis för vi skulle först till Karolinska, i Solna, och lämna igen mätinstrumentet. Där hann vi ta en liten fika på Vete-katten och sen mot Södertälje Rehab och jag kopplade upp mig på arbetslagsmöte. Jag fick inte lurarna att sitta helt rätt så en hel del billjud åkte med och ljudet blev inte kanon.

Sen mot Liljeholmen och möta upp Tim som skulle byta mobil. Rätt som det var så hade Ullis också bytt. Det är ju så kul med nya mobiler.

Väl hemma så hann jag träna lite då Ullis åkte på Yoga och efteråt hann jag med att blogga och skriva träningsprogram, pust!

Vi avslutade med te och macka framför Julkalendern och avslutningen på Mullvaden. Händelserik och kul dag!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards