Alla inlägg den 6 december 2021

Av Niclas Bernhardsson - 6 december 2021 23:00

Måndag och vad skulle det ta vägen med Coronan? Det var saker jag funderade på och imorgon väntade julbord men statistiken var fortfarande låg. Jag tvekade en hel del men man kunde boka av sent så jag fick fortsätta fundera då julbordet var imorgon.

På morgonen så fick jag ett roligt grattis-sms, från gulliga faster EM, som alltid har koll på min namnsdag, det har jag ju inte ens själv. :-)

Idag var det lite konditionslekar på schemat och idrottsskador på teorin. För en gång skull Var jag själv inte supersäker på det jag undervisade men eleverna är vana vid att själva hitta fakta.

Väl hemma så kom skidkunden och han köpte lite andra prylar också.

I övrigt så höll jag på att kolla upp om man kan få kommande läkarbesök på en bättre tid då jag måste ta ledigt hela tiden. Nu fick jag ett svar på 1177 att jag skulle ringa till ett ställe och kolla med dem. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards