Alla inlägg den 7 december 2021

Av Niclas Bernhardsson - 7 december 2021 23:00

Tisdag och jag hade fortfarande inte riktigt bestämt mig men jag hörde olika saker som att de vidtagit en del åtgärder som skulle göra att det inte skulle bli så trångt på julbordet och man kan ju själv hålla bra avstånd. Så fick det bli. Skall jag vara ärlig så spelade min snålhet in också eftersom det låg en viss komp inlagt och jag kommer ju ligga på operationsbordet när de timmarna skulle in.

Hursomhelst så flöt arbetsdagen på bra och sen var det full fart hem för att fixa till sig lite.

Manne kom och hämtade mig och "grabbgänget" gjorde lite sen entré och det visade sig sedan att jag nästan blev utan plats men som tur var så fanns det en plats kvar och annars hade jag förstås gått hem.  
Det var helt okej och det blev väl lite väl mycket sill och lax.

Sedan så tackade vi för oss relativt tidigt men det var kanon att få lite mystid med familjen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards