Alla inlägg den 8 december 2021

Av Niclas Bernhardsson - 8 december 2021 23:00

Onsdag och på natten så hade jag vaknat av en halsbränna från helvetet. Det blev lite väl mycket sill och lax, igår, och det kände jag av. 

Jag tyckte att jag åt rätt sunt men jag är ju lite väl känslig och nu skrek kroppen efter träning. Idag bara måste jag träna, det kände jag.

På jobbet så körde vi en lek som jag hittat på för rätt många år sedan men jag vaknade upp imorsen och bara kom ihåg den. Det var ju rätt rolig men det tog ett tag innan jag kom ihåg hela leken. Dock kom jag inte på namnet och initialt fick den ett lite tveksamt namn. Nu heter den dock explosionen. 

På vägen hem så kollade vi in en lägenhet som Tim varit och tittat på. Vi hade dock ingen riktig koll på vilken det var men vi kollade in området. Det såg fint ut. 

Efter jobbet så var det ingen tvekan om att jag behövde träna men som vanligt så var jag lite trött men jag kände att det var ett måste. Allting har ju blivit så mycket sämre sedan jag drog ned på träningen och jag klarar ju typ bara av socker då jag tränar. 

Det blev lite av säsongspremiär på trainern och efter lite strul med att få igång allting så satt man då på cykeln och jag fick börja lite lugnt men snart så låg jag och tryckte hyfsat hårt. Det var riktigt skönt och jisses vad "hejarop" man fick. Man kan få sådana där tummar upp och det kändes som det haglade, kul! Jag hann inte med att svara alla. Hursomhelst så var det en kul boost och det behövde jag. Det blev runt 18 kilometer och jag höll väl runt 30 km/h och visserligen med en hel del ryggar men jag kör alltid långsammare inomhus. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards