Alla inlägg den 23 december 2021

Av Niclas Bernhardsson - 23 december 2021 23:00

Så var det den 23:e och nu var det sista chansen att köpa julklappar till Ullis och jag låg verkligen inte i fas. Vi skulle ju inte köpa till varandra men det är ju alltid kul om man kommer över något roligt. Själv var jag ju lite groggy efter alla mediciner och var väl inte alldeles skärpt. Så Ullis fick förstås köra bilen. Väl på plats i Nyköping så sade jag att jag ville ha lite tid för mig själv och det här är ju en omöjlig uppgift egentligen. Tuff nog när jag är vid mina sinnens fulla bruk. Hon tyckte egentligen att jag skulle vara hemma men jag ville hänga på. 

Det var helt klart svårt men jag gjorde ett tappert försök och kände mig nöjd. Sen mötte vi upp Ullis lillesyrror på stan och lämnade julklappar till deras barn. En smidig finess är att man kan öppna bilen via en app och när de ändå var i närheten av bilen så löste vi det på det viset. Vi hann dock möta upp dem efter det. 

På kvällen blev det Bingo-lotto men ingen av oss vann och alla var lite besvikna. 

Jag försökte köra min rehab så gott jag kunde och det är sjukt mycket medicin man skall äta

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards