Alla inlägg den 21 december 2021

Av Niclas Bernhardsson - 21 december 2021 23:00

Tisdag och jag var lite stressad över själva dagen för jag hade inte fått klart med filmen, jag skulle visa. Inloggningarna strulade så till slut gick jag in på ena sonens Viaplay-konto och köpte filmen för 100 kronor. Han undrade förstås varför han fick en swisch men det förklarade jag senare. när jag skulle ta på mig kostymen så inser jag att det inte går och jag är nog större än någonsin och det suger. Samtidigt har jag ändå tränat och hållt igen men hjärtmedicinen dämpar hela omsättningen. 
Tyvärr trycker jag fel på datorn så det låser sig och det tar ett tag men sedan fungerar allt och dagen rullar på bra. Eleverna vill dock mest hem och vem kan klandra dem.

Efter jobbet så började jag bli nervös för morgondagens operation och på vägen hem så kommer jag på att jag glömt att köpa descutan men Ullis påninner om att vi ändå skall ned till löparträninge.

Sagt och gjort. Vi äter lite först och sen åker vi med och passar på att lämna två par skidor. Ingen nybörjare där och det var faktiskt skönt för det var alldeles för kallt.

Hem igen och nu började jag må dåligt av sockret under dagen och jag tvingade upp mig på cykeln och det blev en halvtimme, skönt!

Lite dusch på det eller mycket kanske man skall säga då det var descutandusch. 
Sen fastnade vi framför teven och jag passade på att äta då jag inte får göra det imorgon innan operationen. Det är min vänstra axel som jag fått frozen shoulder i.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards