Alla inlägg den 26 december 2021

Av Niclas Bernhardsson - 26 december 2021 23:00

Söndag morgon och Ullis hade egentligen tänkt en morgonpromenad men jag var nog trött och förstörde den idén. 

Hursomhelst så sov jag gott och snart var det dags för frukost och allting var supernice. Personalen var nästan för mycket på och skulle plocka bort men det fick man bortse ifrån. Servicen var galet bra och allting var gott och jag lyckades hålla mig ifrån saker som brukar ge mig problem. Jag var ju flummig nog av medicinen. 

Sen packar vi ut i bilen och checkar ut. Vi passar på att gå en liten promenad och tackar sen Peter och Anette så himla mycket för allt. Det var en ljuvlig överraskning!

Sen åkte vi hemåt och Ullis fick snart ta över då jag kände mig lite låg igen. Det var något jag helt hade missat, att jag skulle få så mycket medicin. Man hade ju läst om mycket smärta och det innebär förstås mycket mediciner. Själv har jag inte haft så ont men då har jag å andra sidan ätit mycket smärtstillande. 

På kvällen tog vi det lite lugnt och tittade på en mysig feelgood-film. Rätt som det var så var det Primetime och det verkade vara schlager-tema. Tror jag var lite osäker på två av frågorna men annars var det lätt men det verkar inte stora mängden tycka då det var relativt bra prissumma. Nu blir man ju inte rik på det här iofs... Men kul att vinna!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards