Alla inlägg den 19 december 2021

Av Niclas Bernhardsson - 19 december 2021 23:00

Söndag och nu började kroppen skrika efter träning och snart satt jag och Ullis på cyklarna och vi valde en bana som Ullis inte hade cyklat men var den inte lite väl tuff? Hmm, det var väl bara att börja men Ullis drog iväg som ett skott och jag hade visst råkat trycka in något pass på klockan som gjorde att watten låg på runt 140 och hur jag än gjorde så ändrades inte det. Nåja, det var väl bara att ligga och ta det lite lugnare men var det så mycket lugnare egentligen. Det känns som om medicinen bromsar mig och det är speciellt jobbigt initialt. Efter ett tag så har jag lättare att ta ut mig. När det gått en halvtimme så släpper själva "watt-bromsen" och jag kan ligga och pumpa som jag ville men hur jag än tar i så kommer jag inte närmare Ullis. Hon är som en maskin och det är imponerande att se. Det är två riktigt stigningar och på den andra stigningen så verkar Ullis ta i ännu mer och när jag kommer, efter ett tag, så har jag ingen chans. 

Sen gick vi till Tomas och Rosie, då Tomas fyllde år. Vi hade som vanligt köpt lite olika öl då han gärna provar olika sorter. Efter cyklingen så var jag dock superhungrig och jag tror att jag rensade fatet. Men är man smart så lägger man bullpapprena på Ullis fat men det knepet funkade bara de första gångerna... 

Efter så hann vi besöka svärmor också och nu hade jag fått nog av fika så det blev nog bara en kaffe. 

På kvällen så hann jag vinna på Primetime och fastän det endast var 3,50 kronor i vinst så livar det upp. Att jag förlorade 120 kronor på Zlatan behöver vi inte nämna. Jag spelar ju å andra sidan inte så ofta så det kan man ta. :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards