Alla inlägg den 24 december 2021

Av Niclas Bernhardsson - 24 december 2021 23:00

Så var det julafton och jag vaknade tröttare än vanligt men det kanske inte var så konstigt. 

Sen var det dags att börja agera och först skulle vi till Lina och barnen. Tim kände något i halsen och stannade hemma men vi hade ett test kvar hemma och det visade på negativt. 

Vi fikade lite och gav barnen julklappar och alla var nöjda och glada. Jag hann spela lite biljard med Victor och emellanåt var det riktigt bra spel. Nu hoppas jag att jag får igång honom på lite pingis också då han fick ett nytt pingisracket. 

Sen åkte vi hem och tog en snabb fika med svärmor också. På affären hann vi köpa mer covid-tester, då det alltid är bra att ha hemma. Vi passade på att testa oss ytterligare en gång innan vi åkte till Sivan. 

Efter det så var det snart dags för själva julfafton och det blev underbart. Det blev julklappsspelet och jag tycker alltid det är lite jobbigt men alla verkade nöjda och sen kom själva julklapparna. Jag är så glad över min fina familj och alla var nöjda och det är det viktigaste. Vi fastnade vid teven efter och sen tog orken slut och vi lade oss, glada och nöjda. 

Av Niclas Bernhardsson - 24 december 2021 23:00

Så var det julafton och jag vaknade tröttare än vanligt men det kanske inte var så konstigt. 

Sen var det dags att börja agera och först skulle vi till Lina och barnen. Tim kände något i halsen och stannade hemma men vi hade ett test kvar hemma och det visade på negativt. 

Vi fikade lite och gav barnen julklappar och alla var nöjda och glada. Jag hann spela lite biljard med Victor och emellanåt var det riktigt bra spel. Nu hoppas jag att jag får igång honom på lite pingis också då han fick ett nytt pingisracket. 

Sen åkte vi hem och tog en snabb fika med svärmor också. På affären hann vi köpa mer covid-tester, då det alltid är bra att ha hemma. Vi passade på att testa oss ytterligare en gång innan vi åkte till Sivan. 

Efter det så var det snart dags för själva julfafton och det blev underbart. Det blev julklappsspelet och jag tycker alltid det är lite jobbigt men alla verkade nöjda och sen kom själva julklapparna. Jag är så glad över min fina familj och alla var nöjda och det är det viktigaste. Vi fastnade vid teven efter och sen tog orken slut och vi lade oss, glada och nöjda. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards