Alla inlägg den 29 december 2021

Av Niclas Bernhardsson - 29 december 2021 23:00

Onsdag och jag sov visst riktigt bra på natten. Kanske var det lite träning som behövdes. Idag var jag till Södertälje rehab och när jag smet in på toaletten så plingar klockan till och det står ett meddelande från Ullis att "han väntar". Sjukgymnasten hette Mats Käll så nu tänkte jag att jag får skäll av Käll. Men skället uteblev och jag fick bra övningar och han blev förvånad hur bra leden fungerade. Jag hade ju ändå följt programmet jag fick från sjukhuset rätt bra men när jag slutade med smärtstillande så blev det ju lite svårare att ta ut rörelserna då jag rehabade. 

Sen drog vi vidare mot Kungens kurva och var det inte hög tid för en ny soffa, tänkte vi. Vi stannade till på Mio och fick superbra hjälp av en herre där i skorta och hängslen. Vi bestämde oss där på plats men tänkte beställa från Nyköping då det skulle bli lite närmare. Men vi får ge den mannen cred. Precis i slutet kom det några bekanta till Ullis och det blev lite abrupt slut. Hoppas han kände att vi tyckte att han gjorde ett bra jobb. 

På kvällen så tittade vi på en hel del film och både Ullis och jag fastnade lite i en ny Marvel-serie, the Iron fist. Säga vad man vill om de serierna men de är duktiga på att få en att fastna. På slutet började dock Ullis att tappa intresset men det var ändå imponerande att hon såg några avsnitt. Det är ju inte det mest seriösa man kan se men vad är det nuförtiden.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards