Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Niclas Bernhardsson - 14 oktober 2014 22:45

Ja, idag så hade jag ett möte med rektorn på skolan och jag skulle velat bestämt mig helt själv först hur jag ville ha det nästa säsong. Men när jag fick höra att de uppskattade mina tjänster och gärna ville se en fortsättning så ville han förstås veta hur jag kände. Och jag sade som det var att jag inte kände mig helt säker ännu men att skolans åsikt vägde tungt och jag bestämde mig då för en fortsättning! Det känns bra faktiskt! Tror inte det finns något bättre än att vara någon som betyder mycket för så många barn! Det som gjorde att jag tvekade lite var att jag hade några stökiga lektioner på slutet och jag tar åt mig så mycket. Både positivt och negativt och jag får lära mig att sålla lite bland mina känslor. Och vem har sagt att livet skall vara superlätt hela tiden! ;-)

Av Niclas Bernhardsson - 14 oktober 2014 22:32

Tisdag och normalt så är det löpning på Trosa löparbana men idag så busade vi till det och hade bara samlingen vid löparbanan och joggade istället bort till utegymmet vid Trosa elljusspår. Och idag så hade vi en ny tjej som ville prova på och det var Lindis. När Flaken kom förbi så var det han, Lindis, jag, Ullis, Rainy samt Sjöslaget som joggade bort mot utegymmet och vi hade hört att några skulle mötas upp där. Och där stod Ankan med sambon Toker samt Rydholmarna och TSL-Johan och väntade. Jag hade redan deklarerat att jag endast skulle jogga idag och även Ankan tog det lugnt och gick och hejade på. Övriga fick bra fart under sulorna och jag och Ullis samt Lindis körde ihop och pratade om lite allt möjligt. Det drog lite i baksida lår samt även lite i ena skinkan. Så visst får man vara försiktig när man inte tränat något på en månad sen maxar på ett millopp. Innan så körde vi förresten lite fys tillsammans som plankan, utfallssteg samt vadpress och lite annat. Givetvis lite löpskolning också. Bra pass men jag kände mig förstås lite småsliten som sagt var. Men grymt taggad efter mitt förhållandevid snabba lopp i söndags. Det blev förresten 8,3 km idag.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards