Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Niclas Bernhardsson - 30 oktober 2014 22:15

Torsdag och dags för träning med efterföljande dusch och bastu på Safiren. Idag så pratade jag lite i telefon med Långstånken och han var lite inne på att dyka upp och det var extra roligt då han varit ifrån en längre tid och är en av dem som var med nästan från början. Jag fick uppfattningen, i tisdags, att det skulle bli lite mer folk än vanligt idag på träningen men när jag kommer fram så är bara just Långstånken där och ingen annan. Vi packar in våra grejer i ett skåp och väntar några minuter men det verkar som det bara blir vi. Så vi börjar jogga lite grand och då ser vi en bil som blinkar på oss och jag misstänker att det är Flaken som är lite sen. Vi vänder tillbaka och visst är det han. Så då drar vi iväg en gång till och stannar till nere vid ån och kör lite stretch och löpskolning. Därefter blir det lite som vi känner och det blir en hel del prat om allt möjligt. Sen kommer det en liten backe och då triggades jag och Flaken igång och vi körde några fartökningar medan Långstånken tog det lite lugnare då han varit borta en längre tid. Faktiskt inte tränat alls på en månad och någon avsliten muskel vill man slippa. Hursomhelst så blev det en mil idag och totalt ganska lugnt men med några ordentliga "matcher" mellan mig och Flaken. Härligt! Jag tror det blev 1-1 där vi "tävlade" lite grand.

Skönt pass men lite kallt i början. Ser i efterhand att det var ett hyfsat bra pass ändå med nio fina fartökningar och snittet på själva löpningen låg på 5,47 min/km

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards