Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Niclas Bernhardsson - 22 oktober 2014 21:54

Onsdag och Ullis och jag hade satt upp oss på spinning på Safiren och direkt efter det så var det ett Core-pass som Ullis skulle vara med på. Och jag kunde ju kolla om det fanns plats för mig.

Hursomhelst så började vi med spinning och nu var det premiär för mig med Marielle som ledare och cyklarna stod på rad och vi trampade igång. Lite annorlunda mot sist och en bra blandning av fart och motstånd - kul! Och benen blev fyllda av mjölksyra och hyfsat hög puls! :-0

Men på det hela så kände jag mig lite sliten och kunde inte ta ut allt, som sist, men kände mig ändå nöjd och svettig.


Och sen var det då Core-träninng och det hade jag ju aldrig kört själv förut. Men det skulle väl inte vara några problem. Men apropå problem så var det just det jag fick då jag skulle dra igång. Kände mig en anings snurrig och hade lite svårt med koordinationen. Och första övningen var benböj och benen skakade från början. Men jag kämpade mig igenom och kände mig jäkligt nöjd. Med på passet var förresten en kille och de brukar lysa med sin frånvaro på dessa typer av pass.

Får se nu om jag får värk imorgon!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards