Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Niclas Bernhardsson - 7 oktober 2014 22:00

Så var det tisdag och det känns att förkylningen börjar gå åt rätt håll. Så idag var det dags att iaf småjogga lite. Kanske lite lugnt iaf för jag tänkte iaf vara med på uppjoggen och hålla i löpskolningen. Tror vi var ca. 10 stycken och en ny också, det är alltid kul. Den nya får vi kalla för Vickan och hon var lite orolig att hon var för gammal för att vara med men jag hade redan nämnt att det var öppet för alla och att snittåldern nog låg lite över 40 år och det är väl härligt! En löparklubb med snittålder på runt 40! :-)

Hursomhelst så var det lite segt att komma igång och jag kände mig absolut inte helt fräsch. Kanske var det lite för tidigt men efter uppjoggen, stretchen och löpskolningen så kunde jag inte hålla mig utan sprang ett varv med Flaken. Det kändes tyvärr inte som en positiv upplevelse. Dels för att vi har en liten kamp och att det var så jobbigt och dels för att jag nog inte kände mig helt kurant. Jag tror tyvärr att jag tappat lite väl mycket också.

Det blev ca. 2,3 km totalt idag men ändå en start.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards