Alla inlägg den 2 juni 2022

Av Niclas Bernhardsson - 2 juni 2022 23:00

Det kanske är bra med regn, då det varit så torrt, och det passar ju bra då man ändå är sjuk. Nu börjar det dock räcka. Igår fick vi även besök av Trotab som kom för att kolla in häcken de försökte återplantera som dock blev riktigt dåligt. De skall försöka plantera något bättre men det kommer ju ta 20 år innan det blir bra. Vi får väl se om vi inte besöker något bra trädgårdshus själva och kollar vad man kan göra. Nu ser det ut som skit faktiskt. 

Ullis tog en tur till Västerljungs blommor med Inger och vad gjorde jag? Tror mest jag spelade bort hela dagen och betalade några räkningar till Powerslide. Jag fick en påminnelse och i gengäld betalade jag resten av räkningarna och det uppskattades. 

Vi betalade även årsavgiften till svenska friidrottsförbundet så nu kan vi springa på med gott samvete. 

På kvällen så blev det en hel del soffhäng och vi kikade lite på Wahlgrens värld och på slutet tittade jag på fotboll. Vi spelade helt okej tills sista tjugo minuterna som inte var någon höjdare. Förutom Dejans mål då som var utsökt! Vilken klasslirare!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards