Alla inlägg den 23 juni 2022

Av Niclas Bernhardsson - 23 juni 2022 09:45

Torsdag och jag hade lovat att hänga med Ullis om inte axeln skulle komma innan kvart i elva. Sen slår det mig att killen som fixar min motorcykel nog inte ens jobbar idag och jag ville inte fixa det själv så det blev följaktligen den femte ombokningen på ett och samma fordon, jisses! 
Vi åkte in till Nyköping och Ullis skulle fixa naglarna. Jag passade på att gå in och köpa lite prylar på Clas Ohlsson och framförallt blev det en stark Gorilla-tejp då jag sabbat några lättviktspinnar och det borde gå att få till det rätt bra med starka tejper. 
En pinne har jag beställt men jag upptäckte att det var fler som var lite dåliga efter en dålig uppsättning. 
Väl hemma så bestämmer vi oss för att fira midsommar hemma istället för vid Stensund. Det skulle nog bli lite bökigt vid Stensund då det samtidigt var ett stort firande där och dessutom ett riksläger för Frisksportarna. 
Sen fixade vi lite i trädgården. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards