Alla inlägg den 11 juni 2022

Av Niclas Bernhardsson - 11 juni 2022 23:00

Lördag och på förmiddagen så diskuterade vi lite träning och försökte få lite inspiration. Jag såg att jag hade nästbästa tid i den klubb vi har kört för men det var jämnt bakåt. Framåt hade jag dock en liten bit. Själv fortsätter jag nog i klubben som är Ironmaniac Triathlon Club, som Tullare startat och står för. 

Sen åkte vi mot Nyköping och passade på att köpa ett presentkort till Carro och hennes familj. Det var en kombinerad present för både hus och födelsedagar. 

Först så hämtade vi dock svärfar och Mona så det blev en extrasväng. Direkt vidare mot Vrena, där Carro och Robin flyttat. 

Det var riktigt fint och full fart på både barn och, tyvärr, sol... Jag märker att jag börjar må lite dåligt av solen och får börja skydda mig. Det är som solsting light och jag går och frågar om det finns någon keps jag kan låna. Det får jag men då är skadan typ redan skedd. 

Nu börjar det bli jobbigt fastän det är trevligt och efter att ha skjutsat hem svärfar och Mona så landade vi hemma och jag bara vilade ut. Det blev lite fotboll framför teven och jag tittade på England mot Italien, en klassisk match och det var kul. Lite tråkigt att det blev mållöst bara. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards