Alla inlägg den 7 juni 2022

Av Niclas Bernhardsson - 7 juni 2022 23:00

Tisdag och det blev verkligen special idag då flera lektioner bestod i att tömma skåp och sen hoppa in och vikariera. På teorin så passade jag på att visa några av loppen som jag varit med i och på en riktig idrottslektion, i hallen, så blev det lite fritt med fotboll och pingis. 

På kvällen så var det ju niornas bal och ville man så kunde man vara med men jag hade ju samtidigt löpträning och den kan jag inte släppa hursomhelst. Ullis och jag kommer ned till banan och hjälpte till lite med nybörjargruppen och sen morsade vi på huvudgruppen. 

Efteråt så åkte vi och åt en hamburgare på La Piazza och sen passade vi på att åka till Skärborgarnas hus, där det skulle vara lite dans och så för niorna. Jisses, vad häftigt! 

Jag var inte alls beredd på att det skulle vara så känsligt men jag har ju haft två nior och dessutom varit på samma skola som två andra nior så det kändes så fint och speciellt att se dem. 

Tillbaka hemma så tittade vi lite på teve och sen somnade jag gott! Det var lite jobbigt att vara igång igen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards