Alla inlägg den 5 juni 2022

Av Niclas Bernhardsson - 5 juni 2022 23:00

Söndag och både jag och Ullis sov längre än vanligt, det kanske var välbehövligt. 

Efter lite frukost så målade jag lite och sen tog vi tag i det hela och drog till stan där vi köpte en till SUP men först var vi förbi en sväng till Zetas där Ullis köpte en hallonbuske och passade på att köpa en till Inger också. 

Väl hemma igen så målade jag lite till och sen var det fotboll på kvällen. Lagerbäck ansåg att Norge nog var lite större favoriter och han borde ju ha koll. De senaste fyra gångerna hade det visst slutat lika men inte skulle väl vi få stryk av Norge, tänkte man. Det kunde dock ha börjat bättre för Norge får en mycket tveksam straff men jag var rätt säker på att VAR-domaren skulle ta bort den men inget hände. Men vad f-n! Vad har man ens VAR för när sådana straffar kan slinka igenom. Att domaren kan missa då det går så fort, det kan man köpa, men VAR är ju ett skämt. 

Hoppet är dock det sista som överger en och vilken fläkt det var med Anthony Elanga kom in! Lite trist att Nilsson totalmissade sin rensning också för Haaland har gjort mål på sämre chanser. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards