Alla inlägg den 22 juni 2022

Av Niclas Bernhardsson - 22 juni 2022 09:30

Onsdag och det strulade med motorcykel. Verkstaden ringer upp och säger att bakaxeln är fruktansvärt dålig och det måste nog blivit gängpaj, någon gång i tiden, men inget jag kunde erinra mig. Jag ringer upp killen som bytte bakdäcket till mig och han sade att han ju berättat för mig att axeln var dålig. Jag litar helt på honom och det är bara att försöka få tag på en ny axel men rätt snart visar det sig att verkstaden inte har konto där vi hittat en axel så jag beställer istället så får vi hoppas att den hinner komma till imorgon. I värsta fall så fick jag väl skjuta på besiktningen ytterligare en gång och jag tror inte jag ljuger om jag säger att det skulle bli den femte gången. Det här har blivit en riktig följetång. 
Sen ringer Bike, i Trollhättan, upp och det saknas distanser men det utgår jag ifrån att det sitter på min nu så jag säger att det bara är att skicka. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards