Alla inlägg den 18 augusti 2023

Av Niclas Bernhardsson - 18 augusti 2023 23:00

Fredag och efter lite frukost så gick vi ned och hälsade på gänget i Ullis klubb. Ullis hade ju kännt av något i huvudet och jag i halsen så vi höll oss lite på avstånd. Jonas Colting kom med lite råd till Ullis men det var nog mer

Jag gick ju på penicillin och det började nog kännas lite bättre. 
Vi försökte ställa in oss på att köra och skulle det kännas för jäkligt så tar vi ett sent beslut.

Vi gick sedan förbi växlingsområdet och kollade var våra cyklar skulle hänga.

Sedan träffade vi på Peter och Anette och de skjutsades oss tillbaka till hotellet där vi vilade lite.
Mot lunch gick vi tillbaka till stan och det blev ett återbesök till samma restaurang som igår. 

Efter maten så gick vi och lyssnade på Jonas Colting och Jojje Borssén och där träffade vi på Peter och Annette igen men vi träffade även Jenny Steiner lite innan som gjorde sällskap med oss dit.

Det gav ett lugn att lyssna på Jonas och jag kom in i ett skönt flow. Det här kommer bli bra!

Sedan hängde vi lite med Peter och Annette och vi hämtade Felix tillsammans och fick skjuts till hotellet. 
Vi avslutade med en pizza och kröp till kojs. 
Imorgon gäller det! Bara jag kommer förbi den jäkla simningen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards