Alla inlägg den 26 augusti 2023

Av Niclas Bernhardsson - 26 augusti 2023 23:00

Lördag morgon och vi kom upp för att se den spännande avslutningen på VM-maran, för damer. Sedan blev det till att switcha över till VM i halv-IM, för damer. Där såg vi tyvärr inte slutet. 

Jag passade sedan på att betala av lite räkningar och vad skönt att slänga in en ganska stor summa pengar på bilen.

Efter det tog vi en tur till campingen och kollade runt så ingen obehörig var där. 

Skönt bara att vara i husvagen faktiskt men sommaren var inget att hurra för. Vi lär dock bli kvara även nästa år, det är i varje fall som det verkar på oss. 

Väl hemma så hade jag blivit så inspirerad av all sport så jag kunde inte hejda mig från att anmäla mig till Kalmar Ironman 2024! Fasen vad revanschsugen man är. 

Efter det så kollade vi på lite cyklar till Felix men intresset måste ju komma från honom men det hindrade inte mig från att skicka några förslag. 

Jag bytte även bakdäck och slang på min träningscykel. 

Mot kvällen var det då VM i friidrott och Armand Mondo Duplantis gjorde ingen besviken. Bra nivå på de andra men han var ju för överlägsen. Grymt!


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards