Alla inlägg den 23 augusti 2023

Av Niclas Bernhardsson - 23 augusti 2023 23:00

Onsdag och idag tog jag bilen till jobbet. Väl framme så var jag förstås tvungen att hämta nytt parkeringstillstånd då bilen var ny. Det tog lite tid så det blev lite stressigt och inte hittade jag några badbyxor imorse då vi direkt efter jobbet skulle åka på spa. 

Det blev återigen lite pinsamt att jag inte hunnit sätta mig in i allt som skulle ske idag men det ordnade upp sig bra. 

De gamla eleverna var besvikna men jag peppade dem. 

Sen fikade vi i arbetslaget och jobbade lite samtidigt. Allt hade gått bra och jag kunde åka lite tidigare och köpa mig ett par nya badbyxor och sedan hämta upp Ullis. 

Det var väldigt lugnt och då vi var hungriga så ändrade vi så att vi fick in räksmörgåsarna till spat istället. 

Jag var lite orolig över munsåret, som jag precis fått, men det verkade lugnt och när jag var inne i bastun så höll jag för handen så inte värmen kom direkt på såret. 

Vi avslutade med att ligga på några solstolar, eller vad man skall kalla dem, och jag toksomnade. Flera gånger dessutom. 

Väl hemma så tittade vi på ett avsnitt av Strandhotellet och även på friidrotts-VM där man trodde att både Ingrebrigthsen och Warholm skulle ta hem det men Jakob gick på pumpen och kunde inte svara på engelsmannens forcering. Kul att se en spännande duell men absolut lite surt. Warholm var däremot överlägsen på 400 meter häck. 

Sedan betalade jag in till Kalmar Ironman 2024 - here we go! :-)

Nu skall jag göra en bra träningsplan och den måste innefatta en hel del simning så det är väl bara att skaffa kort igen på Safiren. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards