Alla inlägg den 1 december 2020

Av Niclas Bernhardsson - 1 december 2020 23:00

Tisdag och ny månad. Det dröjde inte länge förrän jag fick en fråga om vad som stod på schemat idag och inser att jag glömt att fixa nytt träningsschema. Så jag gör lite snabbt ett pass för idag och så lovar jag att återkomma. Efter skolan så är det snabbt hem och jag känner att jag ligger lite efter med några saker och jag är både lite trött och lite stressad. Och när även Ullis är lite trött så får träningen utebli även idag. Asch! Men det är ingen katastrof för jag är faktiskt fortfarande trött efter söndagens tvåtimmarspass. Vi tittar förstås på Biggest och ser vilka som går vidare till final. Och vad säger man om Sebbes fantastiska siffra på 5,1% viktnedgång på en vecka! :-0 Helt galet. Sen kan man ju inte säkert veta att det verkligen bara är en vecka. Men det vore ju konstigt att fiffla med det. Nåja! Det är hursomhelst imponerande att de kan lägga så mycket träning då de egentligen inte borde vara mentalt förberedda på det. Jag orkade inte ens en halvtimme idag...  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards