Alla inlägg den 3 december 2020

Av Niclas Bernhardsson - 3 december 2020 23:00

Efter att ha lämnat den underbara skolan så var det då dags att bege sig hemåt igen. Jag skjutsade Hennis och det var så kul att höra henne prata gott om alla lärare. Jag släppte av henne och vi bestämde att jag skulle hämta henne igen imorgon bitti. Sen röjde jag lite i köket för det blir alltid lite stök då Felan jobbar natt. Han är väl inte sitt piggaste jag då. Sen så kommer Ullis hem och Tim har fixat värsta maten! Så gott och man åt nog lite mer än vanligt och givetvis bara måste man "sträcka ut sig" på sängen. Det går som vanligt helt åt skogen och tänkta tjugo minuter blev det dubbla men sen flög fan i mig! Nä! Nu skall vi cykla och jag började förbereda mig och snart nog hade också Ullis gjort sig iordning och hon tackade mig så mycket sen. Iaf när vi väl var igång med cyklande. Nu bestämde Ullis bana och vi började ihop men sedan tappade hon fokus lite då jag låg med i en bra klunga så hon tappade den och jag åkte vidare. Vi bestämde att jag kunde köra på och återigen hade jag blivit utslängd från spelet då jag slog på teve-bilden. Den måste helt klart vara igång innan jag slår på zwift. Jag försöker maxa i sista sprinten men missbedömer helt var den börjar och börjar alldeles för tidigt. Jag känner mjölksyran börjar bygga på och får ge upp. Sen när den väl börjar så är jag för sen på bollen och måste både accelerera och försöka få igång benen igen. Det går rätt bra men tappar nog lite tid att jag inte kom in med hög fart. Snart kommer Ullis och hon trycker visst också på och jag får tjejpisk igen! Kul! Men har inte Ullis kört ett varv? Något har hänt så hon återigen inte får tillgodoräkna sig sin bana, skumt! Hon blir förstås lite sur då hon ju också tänkt att plocka lite banor. Men ett pass är alltid ett pass. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards