Alla inlägg den 12 december 2020

Av Niclas Bernhardsson - 12 december 2020 23:00

Lördag och nu var det full fart med pluggandet då jag hade en uppgift som skulle vara inne i helgen. En pm. Ja, det heter en pm då pm är förkortning på promemoria. Jag hade för övrigt väldigt dålig koll på vad en pm var och jag var helt klart ute lite väl sent men det berodde på att jag lite överaskande hade fått underkänd på min senaste uppgift. Den var jag rätt säker på att jag skulle klara av rätt enkelt men det blev ett litet avbräck i ordningen. Samtidigt så lär man sig alltid av sina misstag så på det stora hela var det positivt. Hursomhelst så läste jag in mig ordentligt på uppgiften men blev ändå lite osäker på om det hela skulle vara en fullständig undersökning eller en arbetskopia typ. Snart hade jag lyckats läsa in mig riktigt bra och förstod att det här mer var en arbets-pm och jag kände att jag hade hyfsat bra koll. Dessutom hade jag relativt snabbt kommit på vad det skulle handla om. Det innebar att jag kunde lägga lite tid på träning även idag så det blev ett pass med Ullis på Zwift. Faktum var att det var ett monsterpass och nog det längsta hittills. Hela 52,9 km med 583 höjdmeter. 163 i snittwatt och det får väl räknas som medelhårt men inte mer. Efter det blev det lite mys och jag siktade in mig på att göra klart min uppgift imorgon. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards