Alla inlägg den 11 december 2020

Av Niclas Bernhardsson - 11 december 2020 23:00

Fredag och det var som vanligt Fancy Friday på skolan. Kul men lite omständigt då jag måste byta om så fort jag rör mig mellan gympasalen och skolan. Sen var det sista rycket med betygen men jag kände mig lugn och hade varit ute i god tid, det var skönt. Efter skolan så skulle jag och Ullis iväg och jag hade missuppfattat henne lite. Jag trodde hon skulle stå utanför och vänta men hon skulle visst springa till skolan och kom iväg lite sent. Men jag blev ju å andra sidan klar sent så det blev perfekt. Det regnade en del och det var en blöt hustru jag plockade upp. Hon är stenhård den kvinnan! Sen hem och efter duschen så tog vi en sväng till Nyköping. Jag ville helst snabbt komma igång med pluggandet och under dagen hade jag fått tillbaka ett omprov för jag fick underkänt på sista uppgiften och det låg som en blöt filt över mig. Nu var jag godkänt och det kändes som jag behövde bli det först innan jag kunde gå vidare. Det var faktiskt lite oväntad men en del uppgifter är lite svåra att förstå och en kandidatkurs liknar inget jag tidigare gjort. Uppgiften jag hade framför mig hade jag sneglat lite på men ännu inte satt mig in i. Så efter Nyköpingsbesöket så handlade mycket om att läsa in mig på vad jag skulle göra och bestämma mig för vilka teser jag skulle ha. Det gick dock rätt snabbt och det var skönt då jag var sent ute. Men jag lade en del tid på familjen så det blev lite mys framför teven. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards