Alla inlägg den 7 december 2020

Av Niclas Bernhardsson - 7 december 2020 23:00

Måndag och återigen dags att vara med min underbara klass! Det är så många härliga personligheter och de ger mig så mycket tillbaka! :-) Sen hem och efter lite i magen så ville Ullis och jag plocka lite nya banor. Hon har ju också blivit tänd på att försöka plocka "badgets" på zwift och sist så strulade det ju lite. Men nu hon taggat och efter att ha rekat läget lite så bestämde vi oss för två kortare banor. Och nu funkade allt kanon men jag fick återigen pisk på en sprint. Fast jag var dock inte riktigt beredd på den så det kanske inte var helt fair. Men Ullis är så sjukt stark nu och jag känner inte att jag tappat cykelformen så mycket. Den sista banan var bara 3 km så vi kanske körde extra hårt och när målet aldrig kom funderade vi på om vi gjort fel. Men ibland handlar det om olika portaler och sådant så den kanske blev 4,5 km istället. 

Sen var det förstås dags att bänka sig för hemmafinalen i Biggest Looser och jag trodde det skulle stå mellan Rasmus och Simon och det gjorde det väl? Men Simon krossade visst allt motstånd. Sen kikade vi förstås på vår nya favorit på kvällarna, Julkalendern. Har ni missat den så kolla om från början på svtplay. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards