Alla inlägg den 30 december 2020

Av Niclas Bernhardsson - 30 december 2020 23:00

Dagen innan nyårsafton och Ullis och jag hade ställt klocka för att tidigt komma upp och snitsla banan inför den inställda Nyårsjoggen. Vi hade ju ställt in den som organiserat event men springa själv kan man ju aldrig göra men då är det ju bra om man kan hitta. Så efter att ha varit och köpt i snitselband så åkte vi till löparbanan och det var bara att börja. Vi hade bara köpt 100 meter så vi fick hushålla lite grand och tänka till lite. Vädret var inte det bästa och det regnade en del och det var blött och kallt. Sen alla stopp på det och när vi kom fram till Tre små rum så stannade vi och fikade. Fingervantarna åkte upp på ett element och sen var det dags igen. Energin från fikat höll i några kilometer och sedan kände jag mig helt sänkt och vi fick till och med sänka farten på promenaden, på slutet. Tom energi typ. Väl framme så var det bara att sätta sig i bilen och åka hem för en varm, skön och lång dusch! Mot kvällen så ville jag cykla lite och jag hittade en bana jag inte kört förut och det var Mighty Metropolitan och det var mycket folk i rörelse och trots att det var backigt så fanns det mycket ryggar att lägga sig bakom. 20,4 km på 40:35 och jag plockade 328 höjdmeter. 

Vi gick sedan och lade oss rätt tidigt för att komma upp fräscha imorgon bitti. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards