Alla inlägg den 27 december 2020

Av Niclas Bernhardsson - 27 december 2020 22:15

Söndag och jag ville hämta lite i gympahallen och samtidigt kom Ullis lillesyrra Carro på besök med sin lilla Melissis. Eftersom man måste tänka på avståndet så passade vi på att vara i gympahallen då den ändå var avstängd. Så Melissis fick springa av sig lite och vi passade på att slå några bollar i badminton och Carro ville se gympahallen igen. Felix och Tim kom förbi också så alla fick slå några bollar innan vi begav oss hemåt. Lite kul att förena nytta med nöje och dessutom på ett säkert sätt. 

På kvällen så passade Ullis och jag på att zwifta lite, igen, och det blev nu New York och the Highline. Väldigt tomt på folk då vi skapat ett Meetup och New York var egentligen inte öppet idag. Jag tog i när det var någon tuff backe och då kom jag några minuter före henne men nästa gång var det tvärtom och det var istället jag som hela tiden fick jaga. Rätt jobbigt faktiskt när man tar i och det verkar inte som det händer någonting. Till slut var vi klara och det var faktiskt inte mer än 18 kilometer men dock 322 höjdmeter. Kanske var det den totala avsaknade av folk som gjorde att det kändes längre. Vi höll på i 44 minuter så det blev ändå ett normalt pass och snittwatten blev 167. Ungefär som vanligt alltså. Vi avslutade kvällen med att se en romantisk komedi/drama med Emma Thompson i huvudrollen. Nu kommer jag inte ihåg vad filmen hette men hon jobbade iaf som en "Nissa" i en julaffär och efter en trevande inledning så steg filmen och blev riktigt bra. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards