Alla inlägg den 29 december 2020

Av Niclas Bernhardsson - 29 december 2020 23:00

Tisdag och vi hade bokat in en timme till på golfsimulatorn och Felix ville testa men vi hade ju inga högerklubbor så jag lade ut en blänkare på Facebook. Rätt snart så svarade Putte att han hade ett set och vi högg direkt. Nu började vi få bråttom och Ullis packade ned lite träningskläder så kunde hon köpa ett månadskort samtidigt. Så fick det bli. Först hämtade vi klubborna och jag såg säkert ut som ett fån för jag hade aldrig sett några av klubbmodellerna men de kortare järnen såg riktigt bra ut. Sen till gymmet och dags att checka in. Det blev lite lugnare idag och vi provslog i typ tio minuter innan vi körde en bana och Felix fick slå en hel del då han inte slår lika långt. Men det var kul och Felix fick helt klart lite mersmak. Sen hem och det blev ingen riktig träning mer. Men så kan det bli. Ullis och jag avslutade med ett se på en bra film som dock började lite segt men den tog sig efterhand. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards