Alla inlägg den 16 december 2020

Av Niclas Bernhardsson - 16 december 2020 23:00

Onsdag och kul men lite lugnare dag på skolan. Det är ju önskevecka och eleverna fick själva välja lite och det blev fortsatt mycket badminton men även lite lekar mellan några klasser. Väl hemma så hade jag skapat ett meetup med Ullis och efter maten så var det lite bråttom att göra sig klar. Som jag skrev igår så var det färre och färre lätta banor och det här blev visst i New York och det var ju egentligen inte öppet idag. Banorna i New York alltså. Men skapar man event så är det öppet för de som går med i det och så blev det idag. Jag fick till och med en stor gul markör som visade att jag var ledare för eventet. Ojdå! Så drog vi igång och Ullis flaggade för att hon var sliten men det är ju bara att ta det lugnt och vilka backar! Med 16% lutning gick det inte fort uppåt. Tur att det inte var på riktigt! :-) Efter knappa 90 minuter var vi i mål och det blev lite drygt 35 kilometer och dyngsura men nöjda! Frågan är om alla backar fått oss att gillar kuperade banor mer? Njae, tror inte det var. Men kul att klara av nya banor och det blir bara värre och värre banor kvar på vår "bucket-list"! :-0

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards