Alla inlägg den 26 maj 2022

Av Niclas Bernhardsson - 26 maj 2022 23:00

Torsdag och Ullis ringer upp runt lunch och är nojig. Hon har börjat känna av lite huvudvärk och stämplar snabbt som attan ut och beger sig hemåt. Väl hemma så assisterar jag henne på ett snabbtest och det tar inte många sekunder innan två tydliga streck dyker upp. Aj fan! Vi har ju alltid lyckats klara oss men nu verkar det varit en spridning på vårfesten. Chansen att klara sig var därför inte så stor och chansen att jag nu skall klara mig är minimalj, då jag varit nära Ullis i början på veckan, så vi packade bilen och drog till husvagnen. Nu finns det alla fall chans att Felix kan klara sig. Tyvärr verkade inte batteridriften fixat kylskåpet så jag slängde snabbt på elen och hoppades att det skulle gå fort att få ned temperaturen. Jag hade råkat glömma elsladden hemma då jag besiktade husvagnen. Efter ett tag inser jag att jag måste gå över på gasol ett tag och då sjunker temperaturen fortare. 

Sen bara tog vi det lugnt och jag råkade själv somna en bra stund på kvällen. Sen blev det lite kortspel och Ullis var än så länge inte så himla sjuk. Själv kändes det rätt okej och jag kanske kunde förnimma lite lätt huvudvärk emellanåt.

Håll tummarna!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards