Alla inlägg den 30 maj 2022

Av Niclas Bernhardsson - 30 maj 2022 23:00

Måndag och idag skulle jag ha ett viktigt möte men det fick förstås bli på telefon och vi åkte hem till Vagnhärad och jag kopplade upp mig. Ullis passade på att packa in kläder i garderoberna och när det var klart så landade vi lite innan jag fick lite panik. Felix skulle snart komma hem och jag fick svärmor att hämta en trolley och ställa så jag kunde hämta den. När jag ringer upp Felix så har vi ungefär 40 minuter innan han kommer och vi gör oss klara för att åka och nu började Ullis bli lite väl rastlös och ville nog helst av allt stanna hemma. 

Väl på plats så är hon riktigt rastlös och jag vill bara sova så vi bestämmer att hon åker hem och jag stannar och vilar. 

Jag försöker få lite sömn men det blir stötvis och sen ringer Sjökvisten och jag snackar lite grand. Det hade gått bra att golfa men Ullis och jag var saknade. 

Sen spelade jag lite primetime och försökte få mig lite sömn igen. Rätt som det var så kommer det en bil och det är Ullis som kommer. Fortfarande lite rastlös och det märks att hon vill jobba men det gäller ju att inte gå för tidigt men det känns ändå bra att hon är så pigg. 

Sen försöker vi få lite sömn men det regnar och regnar och regnar.... Riktigt trist väder och när vi äntligen börjar somna så låter det som ett lågflygande flygplan och det är ju jätteskumt. Jag orkar dock inte gå upp men det tar max en minut innan det låter igen och igen. Det är typ som det åker runt tio plan och det blir en obehaglig känsla med tanke på världsläget. Inget fick mig dock att gå upp fast jag så här i efterhand verkligen skulle velat gå upp och se vad det var. Skumt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards