Alla inlägg den 6 november 2023

Av Niclas Bernhardsson - 6 november 2023 23:00

Måndag och det var slut på vilan, det har blivit extremt dåligt med träning och utan de vardagliga idrottslektionerna och promenaderna till och från jobbet så har det blivit klent överlag. 

Så fort jag kom på bussen så kollade jag lite om min kurs och kanske började jag få lite mer koll nu. På skolan så var det som vanligt en kille som utmanade mig på cross bar och enligt honom var det den slutgiltiga finalen och trots att det bara är på lek så blev man lite nervös. Det blev dock han också och vi sög verkligen ibörjan. Sen fick jag lite flyt och satte typ allt och jag avgick med segern. 

Sen ville jag försöka få tag på någon chef för att förhandla om min eventuella framtid på skolan och jag skickade till slut iväg ett mail då jag hade svårt att få tag på någon. Nu var det bara att vänta och se. 

Sen kollade jag lite med en kollega om han hade några synpunkter på min tentamen och han såg lite förvånad ut och trodde nog inte att det var så avancerat. Jag sög åt mig av det han hade att komma med i alla fall då jag har stort förtroende för honom. 

Sedan hemåt och väl hemma så satte jag mig och jobbade på med mitt arbete. Nu börjar det likna något men jag måste fortfarande fila på antalet ord.

Vi tittade förstås på Kompani Svan och det är ju oerhört kul och inspiration. 

Jag avslutade med några minuter på spikmattan. Det värsta är när jag skall ta mig upp då det känns som "spikarna" river upp halva ryggen. Det är typ skönt och ont på samma gång men jag tror det är bra att få igång flödet i ryggen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards