Alla inlägg den 21 november 2023

Av Niclas Bernhardsson - 21 november 2023 23:00

Tisdag och det var återigen en härlig energi på idrotten. Som vanligt var jag själv lite stel då jag skulle förevisa men det gick rätt bra. Lite jobbigt med min ökade vikt dock. Det sliter i fingrarna då jag hänger i ringarna bland annat och det blir lite oro då jag skall trycka iväg på trampetten. 
Den sista klassen hade dock lite badminton kvar så där blev det några slag. 
Bussen hem och jag känner att jag återigen har riktigt ont under fotsulorna. 
Imorgon väntar en kursuppgift också som jag verkligen inte hunnit med.

Ullis sprang med Tanja och själv bestämde jag mig för att bara coacha lite och promenera. 

På träningen så var det grymma insatser och det är nästan så det svider lite då jag själv inte orkar.

Jag cyklade dock 40 minuter innan och hade 140 slag i minuten så jag fick ändå bra träning. Snittwatten beräknade klockan vara 179 watt medan zwift säger 176 watt. 

Fötterna kändes dock allt bättre så jag skulle nog kunnat jogga lite men det kändes ändå skönt att bara gå.

Hemma så tittade vi lite på Börje, tror jag. Just nu så blandar vi lite mellan programmen om Salming och Robinson. Det blev fortfarande inget Kompani Svan. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards