Alla inlägg den 27 november 2023

Av Niclas Bernhardsson - 27 november 2023 22:15

Måndag morgon och bussen kom in några minuter sent till Nyköping så när jag går till hållplatsen, för stadsbussen, så missar jag den men jag väntar inte utan traskar på istället. När jag kommer till sista hållplatsen så ser jag bussen kommer så jag hoppar på den och det blev nästan två kilometer promenad direkt. Skönt!

Sedan var det jobb men jag hinner se att jag har en kursuppgift som typ måste vara inne idag och sedan måste jag hålla ett högtidstal senast imorgon. Ojdå! 
Jag har redan tänkt att jag kör samma tal som jag skall hålla i samband med Nyårsjoggen och då behöver jag några tider från Anders Neselius, som jag tänkte lyfta i år.

Vi avslutade med jobbmöte och sedan var det full fart hem. 
Hemma blev det lite god mat och sedan en promenad innan jag var tvungen att skicka in mitt manus till min kursuppgift. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards