Alla inlägg den 23 november 2023

Av Niclas Bernhardsson - 23 november 2023 23:00

Torsdag och det var visst ishalka så jag funderade på mina broddskor men så drastisk skulle jag väl inte vara. Jag är ju ingen pensionär. Det räcker väl med att jag börjat gå stavgång i backe... :-)

Jag drog i alla fall iväg till bussen och visst var det halt. Lite läskigt så jag spände fast säkerhetsbältet ordenligt. Framför mig sitter en tjej som inte spänt fast sig och jag undrar lite vad hon tänker. 

Färden gick dock bra men vi mötte en ambulans som var på utryckning. 

Det var fina insatser på gymnastiken och som vanligt så snodde några elever min mobil men det är sjukt svårt att bli arg när de är så gulliga. 

Väl hemma så blev det lite lugnt men vi tog en promenad på kvällen och sedan tittade vi på Kompani Svan och det var kul att se hur olika de uppfattade kritik. 

Vi avslutade med lite Robinson och jag tog lite väl mycket must men även några smörgåsar...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards