Alla inlägg den 1 mars 2023

Av Niclas Bernhardsson - 1 mars 2023 23:00

Onsdag och efter några lektioner så hade jag en lucka och tänkte jobba lite på datorn men då strulade internetet så det slutade med att jag gick lite tidigare till badhuset då tjejerna i en klass skulle ha livräddning. Det gick smidigt och jag räknade med att kunna komma hem relativt tidigt. 

Jag sprang ut till stadsbussen och jag verkar kommit perfekt då det bara var två minuter tills den skulle gå och jag väntar och väntar. Jag ser några stadsbussar som verkar gå på sidovägen och jag kollar upp busslistan, på nätet, och då ser jag att bussarna inte stannar vid badhuset och jag är snäll och visar de övriga som väntar och går sedan ned mot stan och kommer perfekt vid en annan hållplats och hoppar på. 
Väl hemma så blir det lite lättare mat och Ullis har hjälpt mig att packa så jag kan måla i hallen men först var jag tvungen att få ut månadens träningsprogram, för löparklubben. 
Målningen verkar gå bra och Ullis kommer hem från sin träning. 

Efter sista nedpackningen, i resväska och ryggsäck, så tog jag en dusch och sedan väntade sängen. Imorgon bär det av mot Mora för StafettVasan. Hur det nu skall gå utan skidträning. Jag orkade inte släpa med mig bästa skidorna då jag ändå hade ett par i Mora. Men stavar tog jag fram.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards