Alla inlägg den 23 mars 2023

Av Niclas Bernhardsson - 23 mars 2023 23:00

Torsdag och idag tog jag bilen till jobbet då jag skulle transportera crosstrainern till skolan. 

Det var skönt att sova ut en stund extra och jag var på jobbet en bra stund innan. Tyvärr var vaktmästaren inte där och då jag inte ville besvära någon, på morgonen, så lät jag maskinen stå kvar ett tag.

Full fart på lektionerna och det var en galen bra lektion med en klass och jag kunde bara stå bredvid och le med hela ansiktet. Det sjuka är att jag fick bra cred men jag gjorde inte mycket alls. Det bara flöt på! 

Jag fick förresten två killar till att hämta min crosstrainer och sedan körde dem på dem resten av lektionen. Bra träning! 

Det blev även en del balanstävling och många gick framåt hur mycket som helst. Träning ger färdighet. 

Sen blev det lite pingis med Pingis-John och idag kände jag mig ashet vilket John fick känna på. Jag blev lite besviken på mig själv att jag släppte upp honom lite, i några set. Hursomhelst så kunde jag inkassera 2-0 i matcher idag men jag skjutsade hem John som lite plåster på såret. Kanske spelade han inte riktigt på topp idag. 

Full fart hem och Ullis och jag åt lite mat på La Piazza innan och sen drog vi till banken och satt där i någon timme och gick igenom lite lån och annat. 

Hemma blev det bara lite soffhäng och som tur var så rörde jag mig lite på jobbet. Det gör jag typ alltid och en koll på träningsklockan visade på 15 186 steg och det är nog där jag brukar ligga om jag inte tränar. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards