Alla inlägg den 14 mars 2023

Av Niclas Bernhardsson - 14 mars 2023 23:00

Tisdag och det kändes rätt omgående att det var något i luften och det var faktiskt en riktigt trist dag idag men det är inget jag tar upp här. Bråttom till bussen och när jag springer så hör jag att jag tappar pennor och jag ropar till en elev som kommer bakom att plocka upp dem. Förhoppningsvis gjorde han det och snart satt jag på bussen. Med facit i hand, men det kan man aldrig veta, så skulle jag hunnit med landsortsbussen även med den andra stadsbussen. 

Hemma så var det snart dags att göra sig iordning för att åka till Trosa och springa lite. Det gick inte alls att springa intervaller men jag borde ju orka med att jogga milen som jag och Ullis gjorde sist. 

Vi hälsar på de andra och de verkade ha koll och snart joggar jag och Ullis iväg. Ullis tycker det är kallt och hon är mycket tunnare klädd än vad jag är. Kanske gör det att jag känner mig starkare men det dröjer inte länge innan jag börjar tycka att det blir riktigt tungt. Det blev riktigt jobbigt vi backen upp mot Vitalisskolan och sedan återhämtade jag mig inte riktigt och mot slutet fick jag slita rejält. 

Vi hoppar in i bilen och stannar till på affären och jag förväntade mig att träffa några gamla elever men idag var det endast en som jag förstås hejade på. 

Väl hemma så blev det förstås Biggest Loser efter duschen och nu börjar det bli spännande. Skönt att skingra tankarna efter den trista dagen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards