Alla inlägg den 24 mars 2023

Av Niclas Bernhardsson - 24 mars 2023 23:00

Fredag och jag höll i bra tempo på lektionerna och kände mig riktigt nöjd och kunde ta helg med gott samvete. 

Tyvärr började regnet falla och det rejält så tanken på en löptur försvann rätt snabbt. Jag städade undan det sista och sedan sprang jag ned till Ullis som väntade vid Cirkle K. 

Vi bestämde oss för en tur på stan och det var kul att hälsa på både nya och gamla elever. Jag blev lite paff av en gammal elev som ropade ut mitt namn men det stod still och jag kände mig lite dum. 

Det blev en burgare på Bastards och sedan en kaffe och halv bulle på Espresso House. På något konstigt sätt så verkar mitt abonnemang fortfarande gälla och det var bara tacka och ta emot. 

Sen sprang vi på ytterligare elever och en bara skrek mitt namn och tyckte att min fru var så fin. Det var gulligt. 

Efter en liten stund på stan så drog vi oss hemåt och väl hemma så tog vi en promenad och det i raskt tempo. 

Vi avslutade med lite alkoholfritt bubbel framför teven. Mycket trevligt och det kan mycket väl bli en repris imorgon. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards