Alla inlägg den 9 mars 2023

Av Niclas Bernhardsson - 9 mars 2023 23:00

Torsdag och det var lite dans och badminton på skolan. Hemma så skällde jag ut en ung kille som trängde sig i kön. Det öppnade sig en ny kassa och man låter ju de före få gå in men han sprang förbi mig och jag skäller på honom. Han menade på att det ju inte var någon i kön men jag sade att man låter de som står före i andra kön gå dit. Han såg lite dum ut och jag kände mig gammal. Undrar om inte jag gjorde likadant som killen då jag var ung... 

På kvällen så gnagade det lite att jag betedde mig som jag gjorde men det utmynnade i att han kanske ändå fick sig en tankeställare och så småningom kanske även han skäller ut de unga. Ha ha!

Det blev lite lugnt på kvällen och jag anmälde samma skidlag till stafetten nästa år. Nu skall jag vara på gruppen att vi måste träna också. I övrigt kändes det skit att inte träna men uppenbarligen behövde jag en vilodag idag. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards