Alla inlägg den 17 mars 2023

Av Niclas Bernhardsson - 17 mars 2023 23:00

Fredag och jag var lite småsliten efter skolan och det var skönt med helg. Jag hade sprungit till bussen men det var visst i onödan för nästa buss kom också bra i tid till stadsbussen och jag kunde kliva på. Jag gick och köpte några läsk och en chokladkaka och det var lite av veckans belöning. Bara det inte blir en vana. Snart sov jag gott och man var som en zombie när jag vaknade. 

Det blev till att lägga sig i sängen några minuter men sedan drog Ullis upp mig och vi bestämde oss för en promenad idag istället. Ruggigt kallt och efter några kilometer blev det en sallad på pizzerian och det var riktigt gott. Lite vardagslyx. 

På kvällen kikade vi lite på Talang men missade en del. Faktiskt hela vinstnumret men det borde förstås ha varit bra. Dock är jag lite skeptisk till alla magitrick. Klart det är talang men att kunna sjunga tycker jag är lite häftigare. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards