Alla inlägg den 5 mars 2024

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 5 mars 23:00

På idrotten så kändes det som jag verkligen börjat landa i hur jag skall lägga upp de olika lektionerna för klasserna och det kändes riktigt bra.

Idag blev jag  upphämtad av Ullis som skulle lämna blod. 

Först behövde vi dock äta så efter lite velande så blev det en varm smörgås på Hellmanska gården sedan åkte vi till sjukhuset. 

Vi hittade rätt snabbt men så var ju det där med att skriva ut lappen om att det är en blodgivare som parkerar. Det glömde vi som vanligt men jag skrev ihop en lapp och hoppades att det skulle fungera om någon parkeringsvakt dök upp. 

När vi kommer upp så dröjer det inte så länge förrän de börjar fråga vad jag gör där och jag sade att jag bara är med Ullis och inte får lämna längre. Det fick en tant att gå igång ordentligt och det blev tusen frågor. Så nu skall jag försöka få ut en journal och sedan skall deras läkare bedöma det. 

Ullis satt i en stol men snart hände det saker. Något fungerade visst inte så de fick byta arm och börja om. Nu var det visst tekniken som strulade så Ullis blev bandagerad i bägge armarna. Borde man inte få ta dubbelt då? Ha ha!

Efter att Ullis valt och vi åkt så tog vi en promenad i hamnen men det var lite kyligt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards