Alla inlägg den 28 mars 2024

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 28 mars 23:00

Torsdag och jag ser att jag ligger långt efter i stegutmaningen och även bland mina vanliga vänner. Lite skumt och jag ser att jag inte haft någon uppkoppling sedan natten till tisdag. Klockan har dessutom endast några få procent batteri kvar och det är ju lite surt då jag hade över nitton tusen steg i måndags. Sen 38 steg på tisdagen och ingenting efter det. 

Jag får också se att jag skall vara resurs på lovskolan och jag som inte trodde att jag hade någon uppgift. Nu får jag ställa om lite grand. 

Det blev som vanligt lite fika med eleverna och det gick återigen bra och så fick jag in lite mer enkäter. Jag poängerade dock att fikat inte skulle påverka deras svar.

På vägen hem ser jag att en buss inte kan stänga sin dörr och går fram och hjälper till och han tackar så mycket.

På kvällen så gick jag och Ullis och tittade till om några skulle springa idag men eftersom det är Sillen Runt imorgon så dök ingen upp. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards