Alla inlägg den 12 mars 2024

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 12 mars 23:00

Tisdag och jag hade hela tiden gått och tänkt att det skulle vara studiedag idag men det är ju imorgon. Och när var det en klass skulle på teater? Jag letade som sjutton bland mina mail men hittade inget och jag är ju sjukt dålig på att ha koll på min jobbtelefon. Kanske stod det där men var hade jag lagt telefonen... Nåja, jag hann inte leta rätt på den nu och snart kom de första eleverna. Jag gjorde en ny bra bana och sedan lät jag grejerna stå framme. I värsta fall skulle jag få ta bort dem själv och jag väntade. Och väntade... F-n! Det var alltså idag! Det var bara att ta bort allting och se glad ut. Det försvann säkert 25-30 minuter i onödan. 

Sedan till lunchen och tillbaka för en ny klass. 

Väl hemma så fixade jag lite i biblioteket och fastän det ser klart ut så är det mycket som måste in i excel-filen så det blir rätt. 

På Primetime åkte jag redan på fråga fem och det var ju lite pinsamt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards