Alla inlägg den 26 mars 2024

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 26 mars 23:00

Tisdag och rätt omgående får jag svar på en riktig surdeg. Det är en uppgift som jag slarvat lite med och återigen fick jag ett underkänt på den. Jag måste säga att de har bra tålamod med mig. Helt klart tog jag på mig lite för mycket men jag känner ändå att kursen gett mig en hel del. Framförallt får den mig att känna att jag nu kan göra skillnad för framtiden. Jag börjar få lite idéer inför kommande uppgift. Bara jag tar mig igenom den här uppgiften förstås. 

När jag sitter på jobbet så börjar det helt plötsligt snöa väldigt kraftigt och det var sjukt stora flingor som dalade ned. Riktigt coolt att titta på och jag försökte foto av några. Några var stora som golfbollar men förstås inte lika runda och fina. Jag fikade med barnen och det var perfekta lektioner rätt igenom, kul! Skönt med bra avslut. 

På kvällen så satte jag mig och försökte fixa till min underkända uppgift och nu tyckte jag att jag fick till det bättre. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards